Ewa Chodakowska zakończyła współpracę z adidasem

Trenerka i influencerka Ewa Chodakowska po 12 latach przestaje być twarzą produktów adidas. Reklamowała markę 12 lat.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Ewa Chodakowska zakończyła współpracę z adidasem

„To była fantastyczna podróż, pełna rozwoju, wyjątkowych doświadczeń, serdecznych relacji. Nie mogłam sobie wymarzyć lepszego partnera i jestem bardzo wdzięczna za te współprace, nie mniej jednak, zdecydowałam się zakończyć ten rozdział i pójść dalej.. Przyznaję, ze nie była to łatwa decyzja, ale już czas rozejrzeć się wokoło i poszukać rozwiązań, które w 100% spełniają moje oczekiwania i wpisują się w moje DNA” – oświadczyła na Instagramie Ewa Chodakowska.

Wyświetl ten post na Instagramie           Post udostępniony przez Ewa Chodakowska Fitness Expert (@chodakowskaewa)

Ewa Chodakowska na przestrzeni 12 lat wystąpiła w wielu kampaniach i aktywacjach reklamowych marki adidas, promując ubrania sportowe. Była m.in. ambasadorką sportowych staników i leginsów z kolekcji adidas Women. Trenerka promowała również kosmetyki tej marki – wzięła udział w lokalnej odsłonie globalnych działań pod hasłem „Get Ready!”

W kampanii „Reimagine Sport” Chodakowska zastanawiała się nad własną definicją sportu i rolą, jaką odgrywa w jej życiu. W tej akcji wzięły także udział Zuzanna Borucka, Dominika Nahajowska i Anna Fritz-Fabijanek.

W 2021 roku Chodakowska była ambasadorką kampanii "Watch Us Move" oraz kolekcji adidas Formotion w Polsce. Wzięła udział w sesji zdjęciowej razem ze swoją siostrzenicą Vanessą Florczak. 
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej