SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Facebook będzie kontrolował miejsce umieszczania reklam

Po tym jak wielu sponsorów zdecydowało się na wycofanie swoich reklam z Facebook, serwis zapowiedział, że reklamodawcy będą mieć większą kontrolę nad miejscem ich umieszczania.

W ostatnich dniach czołowe brytyjskie firmy, takie jak First Direct, Vodafone i Virgin Media, wycofały swoje reklamy z portalu społecznościowego, po tym jak umieszczono je na stronie skrajnie prawicowej Brytyjskiej Partii Narodowej. Jak dotąd reklamy w Facebook wyświetlane są na zasadzie zmienności, przez co firmy mają ograniczony wpływ na to gdzie dokładnie się pojawią.

Tymczasem Brytyjska Partia Narodowa twierdzi, ze stała się obiektem nagonki pomimo tego, że jest legalnie zarejestrowana. Winą za to obarcza media, które rzekomo rozpowszechniają kłamstwa na jej temat. Partia jest zdania, że nie ma żadnego powodu, aby firmy wycofywały swoje reklamy.

Teraz Facebook planuje stworzenie technologii pozwalającej firmom na lepsze targetowanie swoich reklam. Decyzję z zadowoleniem przyjęła Virgin Media. "Problem z Facebook polegał na tym, że nie mieliśmy pewności obok jakiego typu treści pojawiały się nasze reklamy. Jeśli zostanie znaleziony sposób na obejście tego problemu, to na pewno nasze reklamy wrócą do Facebook' - powiedział rzecznik firmy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Facebook będzie kontrolował miejsce umieszczania reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl