Facebook poprzez platformy Blueprint i Learn How będzie szkolił marketerów i przedsiębiorców

Facebook udostępnił dwie platformy edukacyjne przeznaczone dla biznesowych użytkowników serwisu. Blueprint jest przeznaczona do szkolenia agencji i marketerów, a Learn How ma pomagać początkującym reklamodawcom i małym firmom w poznaniu mechanizmów rządzących Facebookiem.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Według informacji podanych przez Facebook, Blueprint jest rozwiązaniem kierowanym do agencji reklamowych i marketerów poruszających się w środowisku social media. Platforma stanowi zbiór informacji dotyczących zarówno podstawowych mechanizmów, takich jak optymalizacja kampanii reklamowych, jak i bardziej zaawansowanych strategii - na przykład wykorzystania materiałów wideo do skutecznego realizowania założonych celów.

grafika

W ramach Blueprint dostępne są systemy certyfikacji, szkolenia, a także 35 dostępnych online kursów. Obecnie uruchomione są jedynie te ostatnie, wszystkie w języku angielskim. Skorzystać z nich może każdy z użytkowników Facebooka za pomocą tradycyjnego komputera, jak i urządzeń mobilnych. W przyszłości mają pojawić się także inne wersje językowe kursów Blueprint, nie wiadomo jednak czy będzie wśród nich także wersja polska.

grafika

Drugie narzędzie oferowane przez Facebook nosi nazwę Learn How i jest przeznaczone dla początkujących reklamodawców oraz niewielkich firm. Zadaniem tej platformy jest zapoznanie użytkowników z mechanizmami funkcjonowania reklam w serwisie. Informacje zgromadzone w bibliotece Learn How mogą być wykorzystane zarówno jako kompleksowe kursy online, jak i odpowiedzi na konkretne pytania i problemy użytkowników.

Miesięczna liczba aktywnych użytkowników Facebooka na koniec grudnia 2014 r. wynosiła 1,39 miliarda (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Historie ludzkie w nowej kampanii Providenta

Historie ludzkie w nowej kampanii Providenta

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Mała książka-wielki człowiek"

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Mała książka-wielki człowiek"

Zmiany w "The Voice of Poland". Influencerka współprowadzącą show

Zmiany w "The Voice of Poland". Influencerka współprowadzącą show

Nowa stacja w ofercie Canal+

Nowa stacja w ofercie Canal+

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry
Materiał reklamowy

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry

Grupa naTemat sprzedana. Kupił ją Przemysław Pająk ze Spider’s Web i Jakub Kralka

Grupa naTemat sprzedana. Kupił ją Przemysław Pająk ze Spider’s Web i Jakub Kralka