SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Fakt” na pierwszej stronie przeprasza Magdę Gessler za tekst o chudnięciu dzięki tasiemcowi

Ringier Axel Springer Polska, wydawca „Faktu”, na pierwszych stronach wydania papierowego i serwisu internetowego dziennika przeprasza Magdę Gessler, gwiazdę programów TVN „Kuchenne rewolucje” i „MasterChef”, za tekst twierdzący, że połknęła ona tasiemca, żeby schudnąć.

Magda Gessler, fot. TVN Article

Przeprosiny Ringier Axel Springer Polska skierowane do Magdy Gessler znalazły się na pierwszej stronie wydania papierowego „Fakt” (zajmują jedną trzecią jej powierzchni) oraz u dołu strony głównej serwisu Fakt.pl. Wydawca stwierdza w nich, że informacje opublikowane przez tabloid 3 czerwca ub.r., jakoby Gessler zjadła tasiemca, żeby schudnąć, były nieprawdziwe, i przeprasza ją za naruszenie dóbr osobistych.

Rzeczniczka prasowa RASP Anna Marucha przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl, że publikacja przeprosin nie wynika z wyroku sądowego. Wydawca nie podaje szczegółów porozumienia pozasądowego z restauratorką, m.in. tego czy objęło ono wypłatę odszkodowania.

>>> Przeglądaj okładki „Faktu” w naszym dziale Jedynki

Przypomnijmy, że w czerwcu ub.r. Magda Gessler domagała się od Wirtualnej Polski za podobną publikację (o tym że musi mocno schudnąć, bo grozi jej miażdżyca) przeprosin i 20 tys. zł rekompensaty (więcej na ten temat).

W I kwartale br. średnia sprzedaż ogółem „Faktu” wynosiła 321 605 egz. (według danych ZKDP - zobacz wyniki wszystkich dzienników ogólnopolskich). Natomiast serwis Fakt.pl w lutym br. zanotował 4,26 mln użytkowników i 149 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Fakt” na pierwszej stronie przeprasza Magdę Gessler za tekst o chudnięciu dzięki tasiemcowi

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adamo023
No i słusznie, że przepraszają.
22 9
odpowiedź
User
precz z beretami
Co za szmatlawa gazeta.Kto czyta takie szmatlawce
21 10
odpowiedź
User
j
Ona tak jadem tryska, że raczej połknęła żmiję.
16 15
odpowiedź
User
Ziut
"Fakt" powinien zapłacić 500 000 000 zł kary. Każda gazeta, która poświęci tej chamskiej, ordynarnej babie choćby jeden wiersz powinna zostać doprowadzona do bankructwa.
9 14
odpowiedź
User
Ewa
dosyć oczerniania innych zająć się sobą
10 8
odpowiedź