Fenomem i Tailor Made PR zamiast ZOG, Byss.pl i A21 dla marek Luksja, Carex i Original Source

Agencje Fenomem i Tailor Made PR od początku września będą obsługiwać marki Luksja, Carex i Original Source (należące do PZ Cussons Polska) w zakresie strategii komunikacji i PR. Firma kończy natomiast współpracę z agencjami Byss.pl i A21 oraz domem mediowym ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Fenomem i Tailor Made PR zamiast ZOG, Byss.pl i A21 dla marek Luksja, Carex i Original Source

Agencja Fenomem będzie odpowiadać za realizację strategii komunikacyjnej i PR (w tym zakup mediów) dla marek Luksja i Carex oraz strategię komunikacji (w tym zakup mediów) dla marki Original Source. Z kolei Tailor Made PR tak jak poprzednio będzie zajmować się obsługą PR marki Original Source.

Fenomem została do tego wybrana w konkursie ofert, w którym wygrała m.in. z broniącym zlecenia domem mediowym ZenithOptimedia Group. Poprzednio dla marek z portfolio PZ Cussons Polska pracowały też agencje Byss.pl i A21.

W najbliższych miesiącach komunikacja tych marek będzie prowadzona głównie w internecie (m.in. social media) i prasie. PZ Cussons Polska nie podaje, na jak długo podpisała umowy z Fenomem i Tailor Made PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Carrefour Polska rozwija współpracę z Tchibo. Klienci napiją się świeżej kawy

Carrefour Polska rozwija współpracę z Tchibo. Klienci napiją się świeżej kawy

Dziś wielka debata o przepisach dot. blokowania treści w internecie. Wyjaśniamy, czym jest unijny akt DSA

Dziś wielka debata o przepisach dot. blokowania treści w internecie. Wyjaśniamy, czym jest unijny akt DSA

Odświeżony "Dziennik Gazeta Prawna". Nowy layout i format

Odświeżony "Dziennik Gazeta Prawna". Nowy layout i format

"Parkiet" z nową ofertą prenumeraty

"Parkiet" z nową ofertą prenumeraty

Właściciel ChataGPT w chmurze od Amazona. Umowa na prawie 40 mld dolarów

Właściciel ChataGPT w chmurze od Amazona. Umowa na prawie 40 mld dolarów

Burza wokół wywiadu Rymanowskiego nie cichnie. Co dziennikarz na tym zyskał?

Burza wokół wywiadu Rymanowskiego nie cichnie. Co dziennikarz na tym zyskał?