Fenomem i Tailor Made PR zamiast ZOG, Byss.pl i A21 dla marek Luksja, Carex i Original Source

Agencje Fenomem i Tailor Made PR od początku września będą obsługiwać marki Luksja, Carex i Original Source (należące do PZ Cussons Polska) w zakresie strategii komunikacji i PR. Firma kończy natomiast współpracę z agencjami Byss.pl i A21 oraz domem mediowym ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Fenomem i Tailor Made PR zamiast ZOG, Byss.pl i A21 dla marek Luksja, Carex i Original Source

Agencja Fenomem będzie odpowiadać za realizację strategii komunikacyjnej i PR (w tym zakup mediów) dla marek Luksja i Carex oraz strategię komunikacji (w tym zakup mediów) dla marki Original Source. Z kolei Tailor Made PR tak jak poprzednio będzie zajmować się obsługą PR marki Original Source.

Fenomem została do tego wybrana w konkursie ofert, w którym wygrała m.in. z broniącym zlecenia domem mediowym ZenithOptimedia Group. Poprzednio dla marek z portfolio PZ Cussons Polska pracowały też agencje Byss.pl i A21.

W najbliższych miesiącach komunikacja tych marek będzie prowadzona głównie w internecie (m.in. social media) i prasie. PZ Cussons Polska nie podaje, na jak długo podpisała umowy z Fenomem i Tailor Made PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami