SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Finał Ligi Mistrzów i „M jak miłość” najdroższe w cenniku reklamowym TVP

W ogłoszonym właśnie na czerwiec cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najwięcej trzeba zapłacić za emisję spotów przy finale Ligi Mistrzów, serialu „M jak miłość”, koncercie „Super Jedynki” , meczu piłkarskim Polska - Grecja i niedzielnych wydaniach „Wiadomości”.

Siedziba Telewizji Polskiej, fot. PAP / Paweł Kula Article

Reklamy przy finale Ligi Mistrzów Juventus Turyn - FC Barcelona, który TVP1 będzie transmitować 6 czerwca, kosztują od 27 do 61,5 tys. zł. Z kolei ceny spotów przy rozgrywanym dziesięć dni później meczu Polska - Grecja wynoszą od 34,5 do 53 tys. zł.

Za obecność reklamową przy transmisjach z Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu (więcej o nim) trzeba zapłacić od 24,5 do 51 tys. zł. Najwięcej kosztują spoty przy sobotnim koncercie „Super Jedynki” - 51 tys. zł. Reklamy podczas pierwszego dnia koncertów, przy „Superdebiutach” kosztują od 24,5 do 36,6 tys. zł, a przy niedzielnej „Rewii Piosenki – 90 lecie Polskiego Radia SA” - od 36,2 do 45,4 tys. zł. Rok temu na najdroższą reklamę przy festiwalu trzeba było wydać 55,9 tys. zł.

Reklama przy głównym wieczornym wydaniu „Wiadomości” to wydatek rzędu 50 tys. zł  w niedziele (aż 25,9 tys. zł mniej niż rok temu), 30,5 tys. w soboty i od 13,4 do 15,6 tys. zł w dni powszednie.

Spot przy nadawanym zaraz po „Wiadomościach” „Sporcie” kosztuje do 35,2 tys. zł w dni powszednie i 48,5 tys. zł w niedziele, zaś przy „Pogodzie” - do 27 tys. w dni powszednie i 46,5 tys. zł w niedziele.

Wśród jedynkowych seriali najdroższe jest „Ranczo” - za spot przed nim trzeba zapłacić 47 tys. zł. Reklama przy „Klanie” to wydatek 13,8 tys. zł, a przy „Ojcu Mateuszu” - 24 tys. zł.

W TVP2 tradycyjnie już reklamodawcy najwięcej zapłacą za spoty przy serialu „M jak miłość” - od 43,2 do 55 tys. zł (wobec 76,5 tys. zł w ub.r.). Cena spotu przy „Barwach szczęścia” wynosi od 21,3 do 39 tys. zł (rok temu maksymalnie 58,7 tys. zł), przy „Rodzince.pl” - 27,2 tys. zł, a przy „Na dobre i na złe” - 41,5 tys. zł (20 tys. zł mniej niż przed rokiem).

Za reklamy przy programie „Tomasz Lis na żywo” trzeba zapłacić 26,5 tys. zł (rok temu 40,75 tys. zł), a przy „Magazynie Ekspresu Reporterów” - 32,7 tys. zł (50,2 tys. zł w ub.r.).

Biuro Reklamy TVP udostępniło czerwcowy cennik w piątek. Zamówienia na pakiety KZP przyjmowane są do wtorku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Finał Ligi Mistrzów i „M jak miłość” najdroższe w cenniku reklamowym TVP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl