"Finding Dory" - czyli powstaje sequel "Gdzie jest Nemo?"

Wytwórnia Pixar potwierdziła, że niebawem ruszą pracę nad kontynuacją dziecięcego przeboju "Gdzie jest Nemo?". Sequel będzie nosił tytuł "Finding Dory" ("Gdzie jest Dory?").

mniej / megafon.pl / zero
mniej / megafon.pl / zero
Udostępnij artykuł:

Akcja drugiej części przygód morskich stworzonek będzie rozgrywała się dokładnie rok po wydarzeniach znanych z "Gdzie jest Nemo?".

Fabuła sequela będzie skupiać się na perypetiach zapominalskiej rybki Dory, której w oryginalnej wersji głosu udzieliła Ellen DeGeneres. Prezenterka jest zadowolona z decyzji Pixara.

- Nie jestem wściekła, że to tak długo trwało - mówi DeGeneres. - Ludzie z Pixara musieli przecież nakręcić "Toy Story 16". Ale warto było czekać. Scenariusz jest fantastyczny, pełen miłości, humoru oraz… scen z Dory.

W kontynuacji nie zabraknie także taty Nemo, Marlina, któremu głosu ponownie użyczy Albert Brooks. W "Finding Dory" zobaczymy także Nemo, ale głosu udzieli mu prawdopodobnie nowy aktor, ponieważ dubbingujący go przed laty Alexander Gould jest już dorosły.

W kinach niedawno emitowano "Gdzie jest Nemo?" w wersji 3D. Premierę "Finding Dory" zaplanowano na 5 listopada 2015 roku.

mniej / megafon.pl / zero
Autor artykułu:
mniej / megafon.pl / zero
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu