Flashscore z nową identyfikacją wizualną i hasłem "Game changing numbers" (wideo)

Aplikacja mobilna Flashscore i strona internetowa Flashscore.pl, prezentujące sportowe wyniki na żywo z ponad 40 dyscyplin, mają nową identyfikację wizualną oraz nowe hasło "Game changing numbers".

km
km
Udostępnij artykuł:
Flashscore z nową identyfikacją wizualną i hasłem "Game changing numbers" (wideo)

Jesienią 2021 r. uruchomione zostały wersje beta stron i aplikacji Flashscore w 4 wybranych krajach. Dzięki temu firma uzyskała oceny od tysięcy użytkowników. Jak zapewnia, w zdecydowanej większości były one pozytywne.

Teraz Flashscore wprowadza nową identyfikację wizualną we wszystkich 47 krajach, w których funkcjonuje, w tym w Polsce.

grafika

Zmiany obejmują nowe pozycjonowanie marki, projekt wizualny, nowe logo, a także nowe spersonalizowane cyfry, inspirowane tablicami wyników na stadionach. Powstało też nowe hasło: "Game changing numbers".

grafika

Ponadto, zmienona została kolorystyka stron internetowych i aplikacji mobilnych Flashscore. Zrezygnowano z rozróżniania poszczególnych dyscyplinach sportowych za pomocą kolorów. W nowej odsłonie stron i aplikacji poszczególne sporty zyskały reprezentację w postaci czytelnych ikon.

grafika

Autorem nowej identyfikacji wizualnej Flashscore jest DesignStudio z siedzibą w Londynie, które w swoim portfolio ma stworzenie identyfikacji wizualnych dla Champions League i Premier League.

Jak podaje Livesport, czeska firma technologiczna, do której nalezy Flashscore, z serwisu na całym świecie korzysta ponad 100 mln użytkowników miesięcznie. W 2021 r. liczba pobrań aplikacji na urządzenia mobilne przekroczyła 100 mln. Polska witryna internetowa i aplikacja mobilna są odwiedzane przez ponad 3 mln użytkowników miesięcznie, z czego ponad 2 mln pobrało aplikację na swoje urządzenia mobilne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"