SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Frans-Willem de Kloet, były prezes UPC Polska, zainwestował w polski start-up Sellions

Frans-Willem de Kloet, do marca 2018 r. pełniący funkcję CEO w UPC Polska, zainwestował w polski start-up Sellions. Szczegóły finansowe nie zostały ujawnione.

Frans-Willem de Kloet, fot. upc Article

Frans-Willem de Kloet był przez wiele lat prezesem i dyrektorem zarządzającym spółek grupy Liberty Global, w tym - w latach 2016-2018 - CEO UPC Polska. Z początkiem kwietnia ub.r. pożegnał się z firmą, a zastąpił go Robert Redeleanu, wcześniej szef UPC na Węgrzech i w Rumunii.

Sellions zajmuje się tworzeniem systemów automatyzacji procesów sprzedaży i marketingu, które mają ułatwiać handlowcom budowanie trwałych relacji z klientami. Start-up kieruje swoje usługi do firm, które prowadzą sprzedaż terenową, pomagając im zmierzyć się z wyzwaniami takimi jak: brak wiedzy o tym, jak często handlowcy spotykają się z klientami i jakie oferty promują w czasie spotkań, mała koncentracja handlowców na kluczowych celach w danym cyklu, brak integracji między działaniami handlowców a cyfrowymi kanałami komunikacji z klientem.

Jak podaje Sellions, z aplikacji firmy skorzystało do tej pory ponad 100 tys. osób pracujących na rzecz firm m.in. z branży FMCG i telekomunikacyjnej.

- Sellions wypracował wyjątkową platformę i rozwiązanie adresujące potrzeby zarówno zespołów zarządzających, jak również sprzedawców. Z doświadczenia wiem jak ciężkie i drogie jest wdrożenie narzędzi CRMowych takich jak np. Salesforce. Duże przedsiębiorstwa jak Liberty Global wydają na nie miliony, a wdrożenie często zajmuje kilka lat. Oczywiście na koniec dnia otrzymujemy kompleksowe narzędzie, ale skierowane przede wszystkim do kadry zarządzającej, a w mniejszym stopniu do samych handlowców. To, co podoba mi się w Sellions, to fakt, że zaadresowali dwa główne wyzwania - oferują elastyczną, efektywną kosztowo platformę, nastawioną na budowanie zaangażowania handlowców. Umożliwia ona łatwe zarządzanie wszystkimi kanałami komunikacji z klientem w jednym miejscu, a ponadto może być używana jako dodatek do Salesforce oraz podobnych systemów CRM. Dzięki temu potencjalni klienci, którzy już przeszli bolesny okres wdrożenia głównego systemu, mogą łatwo skorzystać z Sellions i przyspieszyć cyfrową transformację sprzedaży - powiedział Frans-Willem de Kloet.

Zaangażowanie w Sellions jest dla de Kloeta częścią szerszych działań inwestycyjnych, które prowadzi od zakończenia kariery korporacyjnej. W założonym przez siebie akceleratorze VarsoGroup, skierowanym do firm na etapie "scale-up", łączy on przedsiębiorców z managerami korporacyjnymi wysokiego szczebla.

- Już jako dyrektor zarządzający UPC Polska zacząłem doceniać możliwości i potencjał polskich przedsiębiorców. Uważam, że jest to doskonały moment na budowanie innowacyjnych przedsiębiorstw międzynarodowych w tym regionie. Sellions jest świetnym przykładem takiego przedsiębiorstwa i jestem bardzo pozytywnie nastawiony do wspierania tego zespołu w rozwoju - dodał de Kloet.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Frans-Willem de Kloet, były prezes UPC Polska, zainwestował w polski start-up Sellions

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl