Frito Lay Poland z Heroes of Might and Magic

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

13 września br., we współpracy z agencją Engine został uruchomiony interaktywny serwis najnowszej promocji Frito Lay - Heroes of Might and Magic. Tradycyjnie, nowa promocja konsumencka oparta jest na kartach, które można znaleźć w paczkach produktów Frito Lay. Tym razem jednak kolekcjonerzy mają do zgromadzenia aż kilkadziesiąt kart różnego rodzaju, a uzyskana w ten sposób kolekcja umożliwia rozpoczęcie rozbudowanej gry karcianej.

Serwis www, będący wsparciem promocji w Internecie, wprowadza w świat Mocy i Magii czerpiąc inspirację i klimat wprost z oryginalnej gry. Strony promocyjne urzekają bogatą grafiką z licznymi zdobieniami, muzyką i animacjami. W serwisie znaleźć można informacje o trwającej promocji, pełną kolekcję kart, instrukcje do gier karcianych oraz dużą ilość gadżetów.

To jednak nie wszystko. Największą atrakcją serwisu jest konkurs on-line. Codziennie w okresie od 13 września do 17 października gracze maja okazję wygrania specjalnej edycji gry Heroes of Might and Magic 4 oraz zestawu kart promocyjnych. Aby wygrać trzeba jednak stworzyć specjalną tajemniczą miksturę otwierającą Magiczną Skrzynię, w której znajduje się nagroda.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Rusza głosowanie na Eurowizję Junior. Kiedy i gdzie oglądać muzyczny konkurs?

Rusza głosowanie na Eurowizję Junior. Kiedy i gdzie oglądać muzyczny konkurs?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

2 tys. nowych sklepów Sinsay w dwa lata. Tak chce rosnąć grupa LPP

2 tys. nowych sklepów Sinsay w dwa lata. Tak chce rosnąć grupa LPP