Frugo trafia do sprzedaży w wersji Frugo Orzeź Tamarillo

W sprzedaży pojawił się napój Frugo Orzeź Tamarillo (FoodCare). To trzeci napój z linii Orzeź Frugo, która została wprowadzona na rynek kilka miesięcy temu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Orzeź Frugo Tamarillo zawiera sok z tropikalnego tamarillo o charakterystycznym lekkim miąższu z dużą zawartością witamin. Napój od połowy sierpnia jest dostępny w sklepach sieci Biedronka, a jego półlitrowa szklana butelka kosztuje 2,79 zł. W najbliższym czasie dystrybucja napoju ma być poszerzana.

Orzeź Frugo Tamarillo to trzeci napój z linii Orzeź Frugo. Od początku lata w sklepach dostępne są już Orzeź Frugo Aloes (z wodnym wyciągiem z aloesu, mającego charakterystyczne liście wypełnione gęstym sokiem) i Orzeź Frugo Kiwano (z miąższem afrykańskiego kiwano, mającym orzeźwiający smak zbliżony do melona i kiwi oraz bananowy zapach).

grafika

Wszystkie napoje Orzeź Frugo są sprzedawane w szklanych półlitrowych butelkach o takim samym kształcie i z takimi samymi kapslami jak klasyczne Frugo. Butelki Orzeź Frugo mają etykiety w jaśniejszej kolorystyce, która ma bardziej kojarzyć się z odświeżeniem i orzeźwieniem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii