SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ClickAd Interactive zajmie się promocją Funduszy Europejskich na Mazowszu

Agencja ClickAd Interactive wygrała przetarg władz województwa mazowieckiego na obsługę kampanii informacyjno-promocyjnej Funduszy Europejskich. Pokonała w nim agencję reklamową DSK i Studio Artystyczne ANIMA.

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Oferta CklickAd Interactive została uznana za najkorzystniejszą w ogłoszonym przetargu na realizację kampanii internetowej dotyczącej Funduszy Europejskich na Mazowszu. Kampania ma charakter informacyjno-promocyjny. Realizowana będzie z geotargetowaniem na województwo mazowieckie. Obejmuje działania w mediach społecznościowych oraz współpracę z influencerami. Skierowana będzie do mazowieckich przedsiębiorców i przedstawicieli samorządu.

Kampania realizowana jest na zlecenie Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych (MJWPU), która chce, aby przyszli beneficjenci Funduszy Europejskich poznali różnorodne obszary wspierane z FE oraz szerokie podejście MJWPU do innowacyjności, w tym zwłaszcza dotyczącej nowatorskich rozwiązań na styku nauki i biznesu. Kampania będzie prezentować m.in. success stories przedsiębiorców, którzy dzięki wsparciu funduszy na innowacje rozwinęli swój biznes.  

- Zaproponowana przez nas komunikacja ma pokazać realne korzyści płynące z dofinansowania firm ze środków pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 (RPO WM). Mało kto wie, że dzięki dofinasowaniu powstało wiele firm, które są liderami w swojej kategorii, nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Projekt jest dla nas ważny, gdyż wspiera rozwój lokalnej przedsiębiorczości, w której sami uczestniczymy  i nasze działania mogą w sposób bezpośredni wpłynąć na rozwój w naszego regionu - dodaje Artur Janik, chief business development officer Grupy ClickAd.

Kampania potrwa od września do grudnia br. Jej budżet - łącznie z wynagrodzeniem agencji - wynosi ponad 330 tys. zł brutto.

Obsługa kampanii Funduszy Europejskich na Mazowszu to kolejne niekomercyjne zlecenie, pozyskane przez agencję ClickAd Interactive. Na początku września agencja wspólnie z Fabryka Komunikacji Społecznej i Personal PR wygrała przetarg na promocję Funduszy Europejskich w woj. pomorskim.

W lipcu zdobyła zlecenie PARP oraz zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową Tauronu.

 

Dołącz do dyskusji: ClickAd Interactive zajmie się promocją Funduszy Europejskich na Mazowszu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl