SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fuzja agencji Agilion Consulting i Gorilla Media

Agencja interaktywna Gorilla Media i specjalizująca się w usługach IT firma Agilion Consulting połączyły się. Razem będą działać pod szyldem drugiej spółki, przy czym marka pierwszej zostanie zachowana.

Article

Powstała w efekcie fuzji agencja Agilion Consulting oferuje realizację kompleksowych projektów interaktywnych, zarówno w najpopularniejszych standardach takich jak PHP i Linux, jak i w tych profesjonalnych, opartych o .net i platformy Microsoftu.

Głównymi klientami firmy są Ströer, Grupa Infor, Grupa Prymat, Ministerstwo Zdrowia, Starpharma, X-Trade Brokers, Kubala, Cityboard Media, Manhattan Mini Storage, Park Fast, Edison Properties i St. Luke’s Hospital. Pracuje w niej ponad 20 osób.

Agencja Gorilla Media została założona w 2010 roku. Obecnie jej marka zostanie zachowana - w dalszym ciągu będą pod nią świadczone usługi z zakresu tworzenia serwisów www, działań w  social media, produkcji treści multimedialnych i różnego rodzaju aplikacji oraz realizacji działań marketingowych w internecie. Agencja Agilion Consulting działa od 2011 roku, specjalizuje się głównie w usługach z zakresu outsourcingu i insourcingu programistów .net na rynek amerykański.

- Połączenie naszych dwóch zespołów o uzupełniających się kompetencjach, daje wiele nowych możliwości w obsłudze klientów, zarówno na rynku amerykańskim, jak i krajowym - przekonuje Maciej Dobrodziej, jeden z założycieli Gorilla Media, a obecnie chief executive manager w Agilion Consulting. - Dzięki połączeniu otworzyliśmy się na rynek amerykański. Ze swojej strony zaoferowaliśmy szeroki wachlarz kompetencji, których z kolei brakowało w Agilionie. Po połączeniu nasze możliwości produkcyjne znacznie wzrosły, a zakres wspieranych technologii pokrywa oczekiwania rynku - wylicza.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Fuzja agencji Agilion Consulting i Gorilla Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl