Glossy media - kobieca sieć reklamy internetowej

W Agorze powstała sieć reklamy internetowej skierowana do kobiet.Dyrektorem zarządzającym Glossy Media została Katarzyna Rucińska.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

- Siedem milionów kobiet korzysta z sieci, z czego półtoramiliona to aktywne kobiety biznesu. Około połowa kobietkorzystających z sieci, robi w niej zakupy - powiedziała wczorajKatarzyna Rucińska. - Wydatki reklamowe kierowane do magazynówstanowią piętnaście procent wszystkich wydatków. Naszym celembędzie przekonanie reklamodawców, aby swoje budżety przekierowalido internetu.

Glossy Media podaje, że jest pierwszą w kraju siecią reklamowąskierowaną do kobiet. Chce dotrzeć z reklamą do sprofilowanych grupkobiet, w zależności od ich zainteresowań, trybu życia, poziomudochodów czy wieku.

- W ofercie znajdą się reklama kontekstowa, targetowaniebehawioralne. Nasza siła polegać będzie na nieinwazyjnych formachreklamy i nowych formach reklamowych - dodaje KatarzynaRucińska.

Glossy Media pracuje nad portfolio, a rzeczywista sprzedażrozpocznie się z początkiem przyszłego roku. Wraz z uruchomieniemsieci, przewidziano kampanię reklamową.

W ofercie Glossy Media znajdą się powierzchnie reklamowetematycznych serwisów Agory m.in. eDziecko.pl, Groszki.pl, Lula.pl,Ugotuj.to, Gazeta.pl Zdrowie, oraz serwisów partnerskich. Pierwszympartnerem został serwis Fotka.pl (55 proc. użytkowników tegoportalu stanowią kobiety).

W przeciągu dwóch lat Glossy Media chce mieć 70 proc. zasięg wgrupie kobiet powyżej 15 roku życia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu