GM kończy współpracę z Tigerem Woodsem

Amerykański koncern motoryzacyjny General Motors (GM) poinformował,że zakończy swoją umowę sponsorską z najlepszym golfistą świataTigerem Woodsem.

km
km
Udostępnij artykuł:

W związku z kryzysem gospodarczym GM boryka się ze sporymiproblemami finansowymi i wszędzie szuka oszczędności. Ostatniokoncern zamroził sumę 2,1 miliarda dolarów, która miała zostaćprzeznaczona na globalne wydatki medialne, a także poprosiłamerykański rząd o wsparcie, które pozwoliłoby mu uniknąćbankructwa - informuje serwis Adweek.

Trwająca od blisko dekady współpraca GM z Woodsem zostaniezakończona z końcem bieżącego roku. Koncern poinformował, że obiestrony "zgodziły się na wzajemną i przyjazną separację, częściowo wwyniku chęci Woodsa spędzenia większej ilości czasu z rodziną, jakoże oczekuje on narodzin swojego drugiego dziecka, ale również zpowodu szukania oszczędności budżetowych w trakcie trudnej sytuacjiekonomicznej dla GM". Koncern już zapowiedział, że nie wykupitelewizyjnego czasu reklamowego w trakcie przyszłorocznego SuperBowl, a także gali rozdania Oskarów i Emmy.

Przez ostatnie dziewięć lat golfista wspierał produkty GM nacałym świecie. W USA, Kanadzie i Chinach najczęściej promował markęsamochodów Buick. Woods wciąż ma podpisane umowy sponsorskie ztakimi markami jak Nike, EA Sports, Gatorade, American Express,Gillette i Tag Heuer, które przynoszą mu łącznie około 100 milionówdolarów rocznego zarobku.

źródło: Brandweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu