Google dominuje w Indiach i Brazylii

Odpowiednio 29,8 i 28,9 proc. czasu spędzonego w lipcu w internecieprzez użytkowników z Brazylii i Indii zostało przeznaczone nasurfowanie po stronach należących do Google.

km
km
Udostępnij artykuł:

W przypadku następnych pod tym względem krajów odnotowano dużoniższe wskaźniki - wynika z danych firmy badawczej comScore.

Za Brazylią i Indiami znalazły się: Irlandia (15,9 proc.),Singapur (14,3 proc.), Portugalia (13,3 proc.), RPA (12,9 proc.),Meksyk (12,8 proc.), Włochy (12,4 proc.), Austria (12,1 proc.) iDania (12,1 proc.).

W Brazylii i Indiach Google jest zdecydowanym liderem na rynkuinternetowych wyszukiwarek, z odpowiednio 89,5 i 88,4 proc. udziałuw liczbie wyszukiwań. W obu krajach internetowy gigant dominujerównież pod względem czasu spędzanego na jego stronach w takichkategoriach jak serwisy społecznościowe (Orkut - 96,0 i 68,2proc.), mapy (Google Maps - 70,9 proc. i 63,9 proc.), blogi(Blogger - 43,7 i 47,6 proc.) i multimedia (YouTube - 91,6 i 82,8proc.).

Z danych comScore wynika również, że należące do Google stronybyły w lipcu najpopularniejszą własnością internetową na całymświecie. Odwiedziło je wówczas 854 miliony unikalnych użytkowników(o 18 proc. więcej niż rok wcześniej), stanowiących prawie 75 proc.ogółu internautów w wieku co najmniej 15 lat.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska