Google, Facebook i YouTube na czele w polskim internecie, w Wielkanoc spadki odwiedzalności (Top 10)

Stronę internetową Google.pl w zeszłym tygodniu odwiedzało codziennie średnio 9,2 mln polskich internautów - wynika z analizy przygotowanej przez firmę Gemius.

km
km
Udostępnij artykuł:

Google.pl codziennie odwiedzało w zeszłym tygodniu ponad trzy razy więcej polskich użytkowników internetu niż stronę Google.com.

Drugi w rankingu Facebook.com notował codziennie średnio 6,7 mln użytkowników, czyli o 2-3 razy więcej niż najpopularniejsze polskie strony www: Onet.pl, WP.pl i Allegro.pl. Na trzecim miejscu znalazł się serwis YouTube.com (4,7 mln).

Z danych gemiusAudience wynika, że w minionym tygodniu Google.pl najwyższy zasięg w polskim internecie notował od poniedziałku do środy (44,7–46,7 proc.), a najniższy – w sobotę i niedzielę (33,1–37,6 proc.).

Dzienny zasięg Facebook.com wynosił od 25,4 proc. do 33,4 proc., YouTube.com - od 18,8 proc. do 22,4 proc., a Google.com – od 8,3 proc. do 13,3 proc.

Wśród polskich portali liderem był Onet.pl z dziennym zasięgiem na poziomie 9,7–15,6 proc. WP.pl notowała od 8,3 proc. do 13,4 proc., Allegro.pl – od 6,8 proc. do 10 proc., Interia.pl - od 4,5 proc. do 7,1 proc., a OLX.pl – od 4,8 proc. do 6,6 proc.

Większość witryn najlepsze wyniki osiągała w poniedziałek, wtorek i środę, a najgorsze - w sobotę i niedzielę.

W TOP 10 znalazł się również portal Cda.pl, który w niedzielę osiągnął zasięg 3,5 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"