SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia potrzebuje agencji mediowej

Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia wybiera w rozpoczętym właśnie przetargu agencji do obsługi mediowej jej kampanii - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

Przedmiotem przetargu jest usługa zakupu mediów na potrzeby trzech kampanii promocyjnych: kampania ogólnopolska GZM, kampania Kierunek GZM, kampania Noc Teatrów GZM.

Zaplanowane działania realizowane będą w internecie, mediach społecznościowych, na nośnikach reklamy zewnętrznej, w radiu i telewizji. 

Z wybraną agencją GZM będzie współpracować przez 4 miesiące od momentu zawarcia umowy.  Kampania ogólnopolska ma być realizowana przez cały wrzesień br., kampania Kierunek GZM 0 od połowy do konca czerwca br., a kampania Noc Teatrów GZM  - od 30  sierpnia do 27 września br.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 29 maja br.

Dołącz do dyskusji: Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia potrzebuje agencji mediowej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dwa
Moze wreszcie Agencja wyjaśni, bo Dwa Kadranse nie dają rady: po co jest ta Mteropolia. Są samorządy miast, jest samorzad województwa, jest wojewoda i jest taka narośl, co nie sieje, nie orze a zabiera innym na swoje synekury. Przejela Kolej, komunikację, chce stadion, park i nie wiadomo co jeszcze, ale wraz z pieniedzmi na utrzymanie. Tak to każdy janusz biznesu i polityki potrafi
odpowiedź