SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grand Prix MIXX Awards Europe 2017 dla Mindshare Turkey, Bluerank ze srebrem za reklamę Mitsubishi

Organizacja IAB Europe rozdała nagrody w tegorocznej edycji konkursu MIXX Awards Europe za najlepsze reklamy. Nagrodą Grand Prix wyróżniono kampanię agencji Mindshare Turkey dla marki Nike. Agencja Bluerank jako jedyny przedstawiciel Polski otrzymała srebrną statuetkę w kategorii Programmatic Advertising za spersonalizowaną kampanię dla koncernu Mitsubishi.

W konkursie MIXX Awards Europe są oceniane najlepsze kampanie reklamowe przygotowane przez agencje dla marek. Wyróżnienia otrzymują najbardziej nowatorskie projekty zrealizowane na rynku europejskim.

W tegorocznej edycji konkursu przewodniczącą jury była Anna Lubowska (chairman, MEC CEE), której towarzyszyli George Zalokostas (media manager, Unilever), Peter Drake (executive creative director, Digitas LBi), Vladimir Arandjelovic (chairman of the board, IAB Serbia) oraz Ian Haworth (executive creative director, Wunderman UK).

W tym roku Grand Prix MIXX Awards Europe przyznano agencji Mindshare Turkey za kampanię „Spark Brilliance” dla koncernu Nike. Kampania ta została też wyróżniona w kilku innych kategoriach.

Wśród agencji, które zdobyły złote statuetki w 13 kategoriach znalazły się m.in. DDB Brussels, iProspect, Arena Media Spain oraz Mediacom.

Jedynym polskim przedstawicielem w tegorocznym finale MIXX Awards Europe była agencja Bluerank. Otrzymała ona drugą nagrodę w kategorii Programmatic Advertising. Wyróżniona została kampania Hitspot Media – nowej marki Bluerank dedykowanej działaniom personalizacyjnym, która była zrealizowana dla Mitsubishi. Otrzymała ona nominację także w kategorii Effective Use of Data.

- Przyszłością reklamy display jest RTB, które daje unikatowe możliwości dotarcia do użytkownika indywidualnie – ocenia Jacek Tkaczuk, chief technology officer w HitSpot Media. - Kluczem do sukcesu w RTB będzie zaś jak najlepsze wykorzystanie tej szansy komunikacji z klientem 1 do 1. Wyróżnienie w konkursie rangi europejskiej pokazuje, że nie jesteśmy odosobnieni w takim podejściu. Cieszymy się, że przetarliśmy szlaki dla nowej jakości w komunikacji digitalowej.

 

Oto pełna lista laureatów MIXX Awards Europe 2017

 

Dołącz do dyskusji: Grand Prix MIXX Awards Europe 2017 dla Mindshare Turkey, Bluerank ze srebrem za reklamę Mitsubishi

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wlodek
Brawo Gemius, brawo Bluerank !!
odpowiedź