Grupa TP: więcej klientów internetu i telewizji, mniejsze przychody

Na koniec czerwca br. Grupa TP miała 2,31 mln użytkowników internetu i 592 tys. klientów oferty telewizyjnej. Przy czym średnie przychody od jednego użytkownika tych usług były niższe niż poprzednio.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W II kwartale br. nieznacznie wzrosła liczba abonentów zarówno neostrady, jak i internetu w Orange. Tych pierwszych przybyło 3 tys., a tych drugich - 11 tys. Z kolei liczba użytkowników oferty telewizyjnej TP zwiększyła się o 15 tys., przy czym abonentów płatnych pakietów przybyło tylko tysiąc. Z drugiej strony coraz mniej popularne są usługi VoIP i Livebox - z każdej z nich zrezygnowało po 3 tys. osób.

Średni przychód miesięczny od jednego użytkownika usług internetowych i telewizyjnych Grupy TP zmniejszył się w ciągu minionego kwartału o 1,5 zł. W skali roku ten spadek wynosi już 3,5 zł.

Grupa TP szacuje, że internet szerokopasmowy ma wykupiony w naszym kraju 6,67 mln użytkowników, z których mniej więcej co trzeci to jej klient. Pod względem przychodów swój udział w rynku internetowym operator ocenia na nieco ponad 40 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami