Internetowa kampania określa IBM Express SAP BusinessAll-in-One - wspólny produkt firm IBM i SAP wspomagającyzarządzanie firmami handlowymi - jako "kompozycję mistrzów".Kreacja żartobliwie wykorzystuje dwuznaczność słowa "handel",pokazując portret kompozytora Georga Friedricha Handla i hasło"Handel by to kupił". Przekaz jest skierowany przede wszystkim dofirm średniej wielkości - zarówno detalistów, jak ihurtowników.
Akcja jest prowadzona od końca czerwca w formie direct mailingu,e-mailingu, ministrony internetowej oraz reklam w sieci. Kampanięprzygotowała agencja reklamowa Ogilvy Action.
kacper, lecz się na nogi bo na głowę już za późno
lecz się na nogi bo na głowę już za późno
@gajowy marucha - „Jan Stefan Pietrzak urodził się na warszawskim Targówku, jako syn Wacława i Władysławy z Majewskich. W bardzo młodym wieku został posłany przez matkę do wojska. W latach 1948–1957 był kolejno słuchaczem Korpusu Kadetów im. gen. Karola Świerczewskiego oraz Oficerskiej Szkoły Radiotechnicznej w Jeleniej Górze. Po odejściu z wojska pracował w Warszawskich Zakładach Telewizyjnych przy produkcji telewizorów. Studiował również na kursie wieczorowo-zaocznym na Wydziale Socjologii Wyższej Szkoły Nauk Społecznych przy KC PZPR, którą ukończył w roku 1968. Był członkiem Związku Młodzieży Polskiej, a także Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej. Po latach przyznał w wywiadzie dla Rzeczpospolitej (1994): Nie miałem nic przeciwko zastanej rzeczywistości. Nie walczyłem z nią, ja z niej wyrastałem – byłem w ZMP, w partii. Socjalizm brałem wprost (...). Dlatego w radzie robotniczej uchodziłem za krzykacza.”