SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Handel by to kupił' w kampanii IBM Express SAP Business All-in-One

W internecine trwa kampania reklamowa IBM Express SAP Business All-in-One - rozwiązania wspomagającego zarządzanie firmami handlowymi. Akcja przebiega pod hasłem "Handel by to kupił".

Internetowa kampania określa IBM Express SAP Business All-in-One - wspólny produkt firm IBM i SAP wspomagający zarządzanie firmami handlowymi - jako "kompozycję mistrzów". Kreacja żartobliwie wykorzystuje dwuznaczność słowa "handel", pokazując portret kompozytora Georga Friedricha Handla i hasło "Handel by to kupił". Przekaz jest skierowany przede wszystkim do firm średniej wielkości - zarówno detalistów, jak i hurtowników.

ibm

Akcja jest prowadzona od końca czerwca w formie direct mailingu, e-mailingu, ministrony internetowej oraz reklam w sieci. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Ogilvy Action.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Handel by to kupił' w kampanii IBM Express SAP Business All-in-One

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl