SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hash.fm miał w 2018 r. 7,3 mln zł wpływów, wzrost o 91 proc.

W ubiegłym roku agencja influencer marketingu Hash.fm odnotowała 7,3 mln przychodów. To o 3,5 mln więcej niż w roku 2017. Firma nie podaje informacji o innych kluczowych wskaźnikach finansowych.

- Miniony rok był dla Hash.fm bardzo udany. Pozyskaliśmy nowych strategicznych klientów, jak Lidl, a co dla nas równie ważne, bo potwierdza jakość naszej pracy, przedłużyliśmy współpracę ze stałymi klientami m.in. IKEA czy Pandora. Nasze przychody wzrosły dwukrotnie, zwiększyliśmy też zespół. Zrealizowaliśmy zakładane cele, a przed nami nowe strategiczne wyzwania - mówi CEO Hash.fm, Konrad Traczyk.

W 2018 roku Hash.fm pracował dla takich klientów jak Grupa Żywiec, Nivea, Pandora, Lidl, IKEA, Wella, Domiporta czy Pracuj.pl.

- W tym roku oprócz prowadzenia kampanii ze znanymi influencerami, będziemy koncentrować się na rozwoju Fameshopa, pierwszego sklepu tylko dla influencerów - komentuje Konrad Traczyk.

Fameshop to uruchomiony w tym roku sklep dla influencerów, w którym otrzymują produkty w zamian za publikacje w swoich mediach społecznościowych.

Udziałowcami Hash.fm są jej prezes Konrad Traczyk (50,6 proc.) i Agora (49,4 proc.), która kupiła pakiet akcji cztery lata temu. Firma realizuje usługi z zakresu influencer marketingu: przygotowuje i realizuje kampanie reklamowe, tworzy i wdraża strategie długookresowej współpracy z twórcami internetowymi oraz zajmuje się doradztwem i szkoleniami

 

Dołącz do dyskusji: Hash.fm miał w 2018 r. 7,3 mln zł wpływów, wzrost o 91 proc.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl