SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Havas Media wygrał przetarg Tatuum

Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marki odzieżowej Tatuum. Współpraca obejmie planowanie oraz zakup mediów.

Article

W wyniku wygranego przez Havas Media przetargu, markę modową Tatuum w zakresie zakupu mediów będzie obsługiwać zespół LuxHub, na czele którego stoi Beata Orkwiszewska.

Agencja zajmie się planowaniem, optymalizacją oraz zakupem kampanii online i radiowej.

Nowy klient Havas Media nie korzystał wcześniej ze wsparcia agencji mediowej.

Tatuum rozpoczyna kampanię #KOLEKCJONUJCHWILE, w której udział biorą Aleksandra i Michał Żebrowscy. Kreację przygotowała agencja Bridge2Fun.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Havas Media wygrał przetarg Tatuum

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl