Hill & Knowlton w Polsce to teraz Burson

W ramach globalnego procesu rebrandingowego, polski oddział agencji public relations Hill & Knowlton Strategies działać będzie pod zunifikowaną nazwą  Burson.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Hill & Knowlton w Polsce to teraz Burson

Burson zaprezentował nową identyfikację wizualną i wartości we wszystkich swoich kanałach globalnych, podkreślając nowatorskie podejście do zmiany sposobu budowania i ochrony reputacji.

– Firmy i organizacje działają w stanie ciągłych zmian i niepewności, spowodowanym szybkim postępem technologicznym, sytuacją gospodarczą, szeroko zakrojonym aktywizmem oraz zawirowaniami społecznymi i geopolitycznymi. Silna reputacja ugruntowana w działaniu, komunikowana w sposób jasny i twórczy umożliwia klientom odniesienie sukcesu. Reputacja jest najcenniejszym zasobem firmy, poprawiającym jej postrzeganie, zwiększającym wydajność, wartość i zwrot z inwestycji – mówi Corey duBrowa, Global CEO Burson.

Nowa wizja Burson

Burson zaprezentował nową wizję usług doradczych, których celem jest ocena i aktywne zarządzanie. Obejmuje on cztery obszary: działania firmy, komunikację, narracje społeczne i przekonania interesariuszy. Podstawą jest Burson Innovation Portfolio – zbiór narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, które w połączeniu z ludzką inteligencją umożliwiają szybsze i celne spostrzeżenia, precyzyjne kierowanie do odbiorców oraz kreację dostosowaną do kultury.

Pięć pakietów, wzmocnionych przez WPP Open, marketingowy system operacyjny WPP oparty na sztucznej inteligencji, zaspokaja różne potrzeby klientów:

   • Sonar Suite przewiduje i ocenia ryzyko poprzez analizę narracji społecznej;

   • Decipher Suite przewiduje wpływ proaktywnej i defensywnej komunikacji, wpływ tematów globalnie i regionalnie oraz pojawiające się trendy kulturowe;

   • Creators’ Suite tworzy treści dostosowane do odbiorców na dużą skalę, identyfikując podaż i popyt na informacje online oraz białe plamy w narracjach;

   • Specialists' Suite szkoli narzędzia AI Burson w określonych sektorach przemysłu;

   • Fount Suite przyjmuje zagregowany widok danych w całym cyklu życia kampanii w celu pomiaru i optymalizacji wydajności.

–  Portfolio Burson Innovation czerpie z mocnych stron technologicznych naszych połączonych agencji i WPP, odzwierciedla naszą obietnicę połączenia sztucznej i ludzkiej inteligencji w sposób, który pomaga naszym klientom odnieść sukces. Wiodące firmy już wykorzystują te rozwiązania do budowania i ochrony reputacji. Jesteśmy zobowiązani wobec naszych klientów i pracowników, że Burson będzie motorem ich rozwoju i umożliwi transformacje, których świat teraz potrzebuje – mówi AnnaMaria DeSalva, Global Chairman, Burson.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"