ROZWIŃ

Hitwise: Google wciąż daleko przed rywalami

Google uzyskało w grudniu 72,07 procenta udziałów na amerykańskimrynku internetowych wyszukiwarek.

km
km
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Oznacza to wzrost o 0,05 procenta w porównaniu z listopadem ijednocześnie najlepszy wynik Google na amerykańskim rynkuwyszukiwarek w historii. To kolejny miesiąc z rzędu kiedyinternetowy gigant poprawia tutaj swój wynik. Natomiast wporównaniu z grudniem roku 2007 Google zyskało 6,09 procentaudziałów w rynku - wynika z danych firmy badawczej Hitwise.

Na kolejnych miejscach w ubiegłym miesiącu znalazły się: YahooSearch (17,79 procenta udziałów w rynku), MSN Search (5,56procenta) oraz Ask.com (3,15 procenta).

W porównaniu z listopadem wyszukiwarki Yahoo Search i MSN Searchzyskały odpowiednio 0,09 i 0,11 procenta (Microsoft odnotował tutajwzrost piąty miesiąc z rzędu), ale wobec analogicznego okresu rokuubiegłego straciły odpowiednio 3,09 i 1,48 procenta rynkowychudziałów. Tymczasem Ask.com zanotowała spadek zarówno w porównaniuz miesiącem wcześniej (o 0,2 procenta), jak i wobec grudnia 2007 (o0,99 procenta).

Z kolei pozostałe 44 monitorowane przez Hitwise wyszukiwarkiuzyskały w grudniu łącznie tylko 1,42 procenta udziałów naamerykańskim rynku.

Firma badawcza przedstawiła również podsumowanie całego 2008roku na rynku wyszukiwarek w USA. Kolejność była identyczna jak wsamym grudniu: Google (69,48 procenta udziałów w rynku), YahooSearch (19,16 procenta), MSN Search (5,88 procenta) i Ask.com (3,8procenta).

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu