SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hortex z Mateuszem Gesslerem edukują, jak jeść zdrowo (wideo)

Rusza kolejna odsłona kampanii mrożonych warzyw i owoców Hortex. Ambasadorem akcji przygotowanej przez Opus B jest Mateusz Gessler. Kampanię współrealizowały Asap&Asap, Dynamo i Delapost. 

Bohaterem komunikacji podobnie jak w latach poprzednich jest Mateusz Gessler, który odwiedza domowe kuchnie i zachęca do sięgnięcia po warzywa, zupy, dania i owoce Hortex. Restaurator podkreśla ich smak i różnorodność, jaką dają w kuchni, ale przede wszystkim zdradza sekret ich wyjątkowej jakości.

To moment, w którym są zbierane, czyli szczyt sezonu oraz sposób w jaki zachowują swoje wartości odżywcze i smakowe, czyli błyskawiczne i głębokie mrożenie - nawet do 12 godzin od zbiorów.

- Najnowsza odsłona naszych działań osadzona jest kontekstowo w aktualnych potrzebach konsumentów. Chcemy jeść zdrowo, ale siedzimy w domach i łączymy pracę z codziennym gotowaniem. Mamy na to mniej czasu, a chcemy, żeby nasze obiady były jeszcze bardziej zdrowe. Hortex jest idealną odpowiedzią na tę potrzebę - mówi Tomek Kosiński, creative director w Opus B.

Zespół Opus B jest autorem kampanii ATL, działania digital opracowała agencja Asap&Asap. Spoty i billboardy reżyserowali Marek Cichy i Arek Żyłka, za produkcję odpowiadało studio Dynamo, postprodukcją zajął się Delapost. Mateusza Gesslera reprezentuje na wyłączność agencja Patryk Wolski Management.

Dołącz do dyskusji: Hortex z Mateuszem Gesslerem edukują, jak jeść zdrowo (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
A co tam u ojczulka tego Pana słychać? Warszawa odzyskała już jakąś kasę od tego dłużnika?
odpowiedź
User
For
Ach Geslery to ta rodzina która zawsze rzetelnie realizuje swoje zobowiazania brawo
odpowiedź