SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

HTC stawia na Mother

Firma HTC zatrudniła Mother London jako agencję wiodącą do obsługi swojego paneuropejskiego budżetu reklamowego.

HTC stawia na Mother

Wartość budżetu szacuje się na około 40 milionów euro. Mother zastąpi agencję McCann London, którą tajwańska firma zatrudniła zaledwie pięć miesięcy temu (więcej na ten temat).

Mother będzie odpowiedzialna za kampanie promujące zaplanowaną na jesień premierę nowych modeli smartfonów HTC. W Europie dla firmy pracują także agencje Fearlessly Frank, Zenith Optimedia, Fever, Profero i Momentum.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: HTC stawia na Mother

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl