SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hypermedia dla marki Lenor

Agencja interaktywna Hypermedia jest autorem najnowszej kampaniiinternetowej oraz serwisu dzikanatura.pl dla marki Lenor (Procter&Gamble). Działania reklamowe związane są z launchem nowegowariantu zapachowego - Lenor Jungle Freedom (linia LenorAromatherapy).

Celem kampanii reklamowej jest poinformowanie o najnowszymprodukcie z linii Lenor Aromatherapy oraz budowa świadomości nowegowariantu zapachowego wśród konsumentów.

Pod adresem dzikanatura.pl dostępna jest stronateaserowa poświęcona Lenor Jungle Freedom. Pod koniec lipca ruszyspecjalny, internetowy konkurs dla konsumentów oraz zupełnie nowastrona WWW.

- Motywem przewodnim konkursu będzie możliwość dodawania przezinternautki własnego opowiadania, powiązanego z wybranym elementemroślinnym. W ten sposób tworzyć się będzie dzika roślina Lenora. Imwięcej internautek wpisze swoją odpowiedź, tym wyższa i bujniejszabędzie nasza roślina - mówi Ewa Kreliszyn, art director w agencjiHypermedia - Przewijając stronę w górę, internautki będą sięprzemieszczać wyżej, a towarzyszyć temu będą efekty dźwiękowe,które mają na celu oddanie klimatu dżungli.

Działania reklamowe, które przebiegają pod hasłem: "Lenor JungleFreedom wyzwoli Twoją dziką naturę", skierowane są przede wszystkimdo kobiet świadomych swojego wyglądu, dbających o siebie iaktywnych zawodowo.

Internetowa kampania reklamowa obejmie swym zasięgiemnastępujące serwisy: Onet.pl, Gadu-Gadu oraz serwisy ARBO,adresowane do kobiet. Kampania potrwa do września, a wykorzystano wniej również ATL.

Dołącz do dyskusji: Hypermedia dla marki Lenor

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl