IDMnet: Rzepecka, Omietańska i Dębowska zajmą się Budowią

W ramach Budowii, pakietu należącego do sieci reklamowej IDMnet, wyodrębniono zespół do sprzedaży reklamowej oferty wnętrzarskiej. Będą w nim pracować Ewa Rzepecka i Joanna Omietańska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa komórka działająca w ramach pakietu Budowia będzie zajmować się koordynacją sprzedaży kampanii dla klientów wnętrzarskich oraz tworzeniem projektów dla tej grupy i rozwojem portfolio stron o profilu wnętrzarskim. Zespołem będzie kierować Ewa Rzepecka (na zdjęciu z lewej), która jednocześnie awansowała ze stanowiska key account managera na project managera. Będzie raportować do Marty Lipki-Karwczyk, dyrektora sprzedaży Budowii. W zespole wnętrzarskim Budowii będzie też pracować Joanna Omietańska (na zdjęciu w środku). Jako account manager zajmie się rozwojem współpracy z klientami wnętrzarskimi. Wcześniej, od 2001 roku, pracowała w Muratorze, należącym podobnie jak IDMnet do grupy ZPR. Ostatnio zajmowała stanowisko specjalisty ds. sprzedaży, a wcześniej m.in. starszego konsultanta ds. reklamy i konsultanta ds. reklamy. Do zespołu obsługującego Budowię dołączyła również Justyna Dębowska, obejmując stanowisko key account managera. Będzie zajmować się obsługą dużych i średnich firm z sektora budowlanego i nieruchomościowego, a także spółek z rynku finansowego zainteresowanych reklamą w branży budowlanej. Dębowska ostatnio pracowała na analogicznym stanowisku w serwisie społecznościowym GoldenLine. Wcześniej m.in. pełniła funkcję senior sales executive w Axel Springer Polska oraz key account managera w Jobpilot Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami