SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Niech żyje dom!” - Bartosz „Fisz” Waglewski w reklamach IKEA (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa sieci sklepów meblowych IKEA pod hasłem „Niech żyje dom!”. Głosu do spotów użyczył muzyk hip-hopowy Bartosz „Fisz” Waglewski. Jest to pierwsza duża kampania IKEA przygotowana przez Saatchi & Saatchi Interactive Solutions.

Article

Spot z kampanii pokazuje różne osoby w wielu mniej lub bardziej istotnych sytuacjach życiowych przynoszących zmiany, m.in. w związku z narodzinami dziecka, nowym chłopakiem, przygarnięciem psa, utratą pierwszego zęba mlecznego, złamaniem nogi, pierwszym dniem w szkole czy śmiercią najbliższej osoby. Większość tych scen rozgrywa się w różnie zaaranżowanych domach, gdzie tło stanowią meble i dodatki.

Narratorem jest Bartosz „Fisz” Waglewski, który opowiada, jak ważne są w życiu zmiany. Przekaz jest podsumowywany hasłem „Życie to zmiany. Zrób na nie miejsce” oraz sloganem głównym „Niech żyje dom!”.

Jest to pierwsza duża kampania IKEA przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, która przetarg na obsługę reklamową firmy wygrała wiosną br. Poprzednio przez kilka lat odpowiadała za to Grey Group Poland, a komunikacja marketingowa IKEA była realizowana pod hasłem „Dla tych, którzy chcą żyć po swojemu”. W poprzedniej kampanii reklamowano kuchnie Metod.

Działania reklamowe IKEA są realizowane głównie w telewizji, kinach i internecie (spot w wersji 30-, 45- i 70-sekundowej, osobna sekcja w serwisie IKEA.pl) oraz prasie.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Niech żyje dom!” - Bartosz „Fisz” Waglewski w reklamach IKEA (wideo)

42 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kultura
Fisz od dawna nie jest muzykiem hiphopowym :)
14 2
odpowiedź
User
Ocena
Fisz - fatalny z niego lektor.
55 4
odpowiedź
User
gsgys
Nawet nie mam słów aby określić jak ta lektorka Fisza jest zła...
58 2
odpowiedź
User
Emade
Fatalne.... Serio. Fisz tu nie pasuje tak strasznie.
39 3
odpowiedź
User
Meble Agata
Po prostu nudna ta reklama
39 0
odpowiedź
User
aZaliż
Jprdl.
Jakie to jest złe!!!
37 2
odpowiedź
User
Kalosz
Po eksperymencie z Sokołem spróbowano z Fiszem. Niestety afisz słabiutko, reklama słabiutka. Sokół to jednak Sokół.
20 0
odpowiedź
User
jak
Zajmij się Fisz muzyką albo malarstwem bo lektor z ciebie jest kompletnie do dupy.
32 0
odpowiedź
User
jak
Po eksperymencie z Sokołem spróbowano z Fiszem. Niestety afisz słabiutko, reklama słabiutka. Sokół to jednak Sokół.


Sokół to może mi się jeszcze kojarzyć whisky bo w końcu było cannabis, whisky ananas. Nawet niech axe reklamuje, ale co ma Fisz do IKEA?
8 0
odpowiedź
User
734
kazda marka zrobi czasem kupe
20 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry