Inmarketing uruchamia program partnerski dla agencji marketingowych

Agencja digital marketingu inmarketing uruchomiła program partnerski, którego celem jest zacieśnienie współpracy z wybranymi, zaufanymi agencjami marketingowymi w Polsce. Inicjatywa ma umożliwić wymianę doświadczeń, wspólne realizowanie projektów oraz wzajemne wsparcie w podnoszeniu jakości świadczonych usług.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Inmarketing uruchamia program partnerski dla agencji marketingowych
Szymon Duda, Krzysztof Górecki

– Widzimy duży potencjał we współpracy z agencjami, które są ekspertami w swoich obszarach. Chcemy stworzyć środowisko, w którym kluczowe będą zaufanie, profesjonalizm i rzetelność. Wierzymy, że dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów i wspólnie podnosić standardy obsługi w branży – mówi Szymon Duda, partnership manager w inmarketing.

Program partnerski zakłada budowanie długoterminowych relacji biznesowych pomiędzy agencjami o różnych specjalizacjach – od strategii komunikacji, przez działania performance’owe, aż po technologiczną realizację kampanii. Dzięki temu uczestnicy inicjatywy będą mogli uzupełniać swoje kompetencje, korzystając z wiedzy i doświadczeń partnerów.

Razem przy wspólnych projektach

Zgodnie z założeniami programu, agencje partnerskie będą mogły łączyć siły przy realizacji wspólnych projektów, co ma przyspieszyć ich wdrażanie i zwiększyć efektywność. Dodatkowo, stworzony zostanie system rekomendacji, który pozwoli na angażowanie sprawdzonych wykonawców do realizacji konkretnych działań – co ma wpłynąć na wysoką jakość usług i transparentność współpracy.

Do grona pierwszych partnerów programu dołączyły już takie firmy, jak Awesome PR girls, Tpay, Sare, GetResponse, Devspower oraz popularny kanał YouTube – Fabryki w Polsce. Agencje uczestniczące w programie specjalizują się w obsłudze klientów m.in. z sektora B2B, przemysłowego, technologicznego, FMCG, fintech, nieruchomości, a także zdrowia i urody.

– Rynek marketingowy dynamicznie się zmienia, a oczekiwania klientów rosną. Wspólna praca nad projektami i wymiana know-how pozwolą nam szybciej reagować na zmiany i elastycznie dostosowywać ofertę do realnych potrzeb biznesowych – dodaje Krzysztof Gorecki, CEO i założyciel inmarketing.

Inmarketing to agencja digital marketingu B2B z siedzibą w Poznaniu. Zespół firmy liczy obecnie 35 osób, a agencja prowadzi ponad 70 projektów – głównie dla firm z sektora usługowego i przemysłowego. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?