Instytut GfK został partnerem berlińskich targów IFA

Berlińskie targi IFA oraz instytut badawczy GfK zawarły umowę o globalnym partnerstwie, Instytut udostępni tam platformę opartą na sztucznej inteligencji gfknewron.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Instytut GfK został partnerem berlińskich targów IFA

Organizatorzy światowych targów elektroniki konsumenckiej i biurowej IFA oraz instytut badawczy GfK zawarły porozumienie, wzmacniając swoje globalne partnerstwo w celu wsparcia branży.

Począwszy od edycji specjalnej IFA 2020, GfK zapewni partnerom i widzom targów IFA nie tylko swoje insighty, ale także prognozy i rekomendacje biznesowe. W tym roku po raz pierwszy stanie się to dzięki nowej platformie opartej na sztucznej inteligencji gfknewron, współtworzonej przez kluczowych klientów GfK.

- GfK współpracuje z IFA od wielu lat i współpraca ta okazała się bardzo owocna. GfK jest także zaufanym partnerem dla branży od ponad 85 lat. Ich wartościowe dane i analizy są prawdziwym atutem dla producentów i dystrybutorów - komentuje Jens Heithecker, dyrektor wykonawczy IFA Berlin. W konsekwencji, to partnerstwo obejmuje teraz globalną rodzinę IFA, w tym CE China i CE Week w USA.

Peter Feld, CEO GfK, dodaje: - W 2020 roku na rynkach doszło do bezprecedensowych zakłóceń. Kilka aspektów tego zakłócenia będzie miało wpływ na branżę przez wiele lat i wpłynie na zmianę szybkości podejmowania decyzji. Dlatego kluczowe jest szybkie podejmowanie właściwych decyzji biznesowych i wydobywanie właściwych sygnałów z szumu. Nasze globalne partnerstwo z IFA jeszcze bardziej zbliży społeczność, a nasza nowa platforma, oparta na sztucznej inteligencji, gfknewron, umożliwi szybkie podejmowanie decyzji, zapewniając stały dostęp do krytycznej wiedzy i rekomendacji.

Podczas tegorocznej edycji specjalnej IFA 2020, przedstawiciel instytutu GfK będzie obecny na scenie podczas IFA Global Press Conference w dniach 3 i 4 września. GfK będzie również częścią IFA Xtended Space.Prezentacje będą również transmitowane na żywo i bezpłatnie za pośrednictwem IFA Xtended Space.

Tegoroczna edycja IFA specjalna

Edycja specjalna IFA 2020 - składająca się z wydarzeń na żywo o charakterze B2B - oferuje miejsce spotkań producentów i dystrybutorów w przestrzeniach IFA Business, Retail & Meeting Lounge, SHIFT Mobility, IFA NEXT. Przedstawiciele mediów mogą na żywo zapoznać się z najnowszymi produktami i usługami, wziąć udział w briefingach prasowych i wystąpieniem inauguracyjnym na IFA Global Press Conference. Dzięki rozwiązaniu VR IFA Xtended Space "fizyczną" imprezę uzupełnią prezentacje strumieniowane na żywo i na żądanie. W ten sposób przestrzeń Xtended Space będzie dostępna zarówno dla gości na miejscu, jak i dla wszystkich innych zainteresowanych uczestników na całym świecie.

IFA 2020 Special Edition odbędzie się w dniach 3 - 5 września 2020 roku jako trzydniowe wydarzenie z ograniczoną liczbą uczestników zgodnie z obowiązującymi przepisami.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady