Interactions Europe uruchamia Adaptiff, partnerem zarządzającym Tomasz Wileński

Międzynarodowa sieć reklamowa Interactions Europe uruchamia nową markę - Adaptiff i wprowadza istotne zmiany w strukturze, których wynikiem są dwa nowe projekty. Za rozwój firmy odpowiada Tomasz Wileński.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Interactions Europe uruchamia Adaptiff, partnerem zarządzającym Tomasz Wileński
Tomasz Wileński

Nową marką na rynku, wydzieloną z dotychczasowych struktur Interactions Europe jest Adaptiff. Firma w ramach tego projektu będzie oferować dwa produkty reklamowe - znany wcześniej format komunikacji natywnej type-ins oraz nowe rozwiązanie o nazwie amplify - platformę do kompleksowego zarządzania wszystkimi treściami content marketingowymi marki, bez względu na miejsce ich publikacji.

Amplify pozwala marketerom porównywać w czasie rzeczywistym kilkanaście różnych wskaźników zaangażowania, konsumpcji oraz ruchu na treściach marki, a następnie prowadzić zintegrowane działania amplifikacyjne - kierujące ruch na najlepiej angażujące treści w ściśle zdefiniowanych widowniach w oparciu o model CPC.

Adaptiff jest produktem sieciowym, skierowanym głównie do międzynarodowych domów mediowych i agencji interaktywnych. Główne biuro Adaptiff znajduje się w Londynie, skąd realizowane są projekty reklamowe w całej Europie. Komunikacja natywna oparta na formacie type-ins prowadzona jest w oparciu o wyłączne przedstawicielstwo w Europie produktów amerykańskej firmy Solve Media, a produkt amplify przygotowany został w oparciu o wyłączne przedstawicielstwo w Europie technologii amerykańskiej firmy Simple Reach.

Z kolei marka Interactions Europe będzie funkcjonować na razie jedynie na rynku polskim i realizować będzie kompleksowe projekty z zakresu content marketingu.

Za rozwój i relacje inwestorskie Interactions Europe odpowiada jako managing partner Tomasz Wileński, kiedyś CEO Reprise Media.

Osobą zarządzającą obydwoma markami pozostaje Paweł Milcarz, wieloletni managing partner Interactions Europe. - Wydzielenie dwóch osobnych marek i zmiany w strukturze oraz sposobie funkcjonowania były koniecznością. Nasza siedziba w Londynie już jakiś czas temu przejęła funkcję centrali jeżeli chodzi o wszystkie międzynarodowe projekty związane z komunikacją natywną, nawet te dotyczące Polski. To z Londynu obsługujemy wszystkie główne rynki europejskie i tam też zapadają najważniejsze decyzje klientów. Wydzielenie dwóch osobnych marek w ramach jednej organizacji i wprowadzenie podziału zadań znacznie ułatwi nam funkcjonowanie, a w dalszej perspektywie powinno być także impulsem do dalszego rozwoju - tłumaczy Paweł Milcarz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska