Internautom do Aten bliżej

"Zaproś do siebie Olimpijczyka", "Wrzuć kumpla na pierwszą stronę Gazety", "Wyślij rodzinie kartkę z Aten"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Zaproś do siebie Olimpijczyka", "Wrzuć kumpla na pierwszą stronę Gazety", "Wyślij rodzinie kartkę z Aten" - to tylko niektóre z atrakcji zaproponowanych internautom przez Telekomunikację Polską, portal Gazeta.pl oraz agencję digital One w ramach okolicznościowego serwisu poświęconego tegorocznej Olimpiadzie w Atenach - www.tp.pl/ateny.

Interaktywne gadżety olimpijskie, których pomysłodawcą i wykonawcą jest digital One - udostępnione są internautom na stronach serwisu, współtworzonego przez Gazetę oraz Telekomunikację Polską - Generalnego Sponsora Reprezentacji Olimpijskiej, pod adresem www.tp.pl/ateny.

Wśród najbardziej atrakcyjnych propozycji stworzonych dla użytkowników Sieci przez agencję z okazji Olimpiady, znajduje się osobisty komunikator sportowy - "Olimpijczyk". Głównym zadaniem aplikacji, która już przed rozpoczęciem igrzysk zdobyła sobie popularność wśród internautów, jest dostarczanie bieżących informacji z Aten wprost na pulpit użytkownika oraz promowanie tematów pokrewnych Olimpiadzie.

Poza rozwiązaniami typu desktop marketing, do których zalicza się program "Olimpijczyk", agencja digital One zrealizowała również w ramach współpracy z tp i Gazeta.pl projekty wykorzystujące zasady marketingu wirusowego, dla popularyzacji tematyki olimpijskiej oraz dostarczenia rozrywki fanom sportu. W oparciu o nie stworzono wyjątkowo lubiane przez  internautów gadżety - mówi Maciej Żyto z Telekomunikacji Polskiej.

digital One współpracuje z Telekomunikacją Polską od dwóch lat. Ostatnio zrealizowanym w ramach tej współpracy projektem jest serwis korporacyjny www.tp.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami