iPhone i G1 w sieci Google AdWords

Klienci korzystający z systemu Google AdWords mają teraz możliwośćumieszczania tych samych reklam tekstowych i obrazkowych, którepojawiają się na ekranach tradycyjnych komputerów, w smartfonachiPhone i G1 oraz innych komórkach posiadających obsługujące językHTML przeglądarki internetowe.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tego typu reklamy będą pojawiać się obok mobilnych wynikówwyszukiwania - informuje serwis iMedia Connection.

Sami reklamodawcy będą mogli tworzyć specjalne mobilne kampaniei uzyskiwać na ich temat oddzielne raporty z systemu AdWords.

Nowością jest fakt, że reklamodawcy nie będą musieli specjalnieformatować swoich reklam i stron internetowych dla wspomnianychurządzeń.

źródło: iMediaConnection

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?