Iwona Michalczyk poprzednio pełniła w Garden of Words funkcję account managera, pracując dla takich firm i marek, jak m.in. Żywiec Zdrój, Danone, Nivea, Tesco, Tchibo, Timotei i Clear. Zajmowała się tworzeniem strategii i realizacją działań z zakresu CSR, brand PR, organizacją eventów oraz pozyskiwaniem nowych klientów.
Objęte właśnie przez Michalczyk stanowisko client service directora to nowa funkcja w Garden of Words. - Agencja się dynamicznie rozwija, stąd potrzebna jest osoba, która będzie nadzorowała prace dla kluczowych klientów i była strategicznym partnerem w kontaktach z nimi - opisuje Monika Bębnowska, managing director firmy.
Wcześniej Iwona Michalczyk pracowała przez trzy lata jako senior account executive w agencji Partner of Promotion oraz przez rok jako junior account executive w Media Metropolis.
Agencja która promuje wyłącznie siebie, a do której nie sposób się dodzwonić w sprawie jej klientów.