SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jacek Redźko i Dominik Siadak: z Hypermedia Isobar do Asap&Asap

Jacek Redźko i Dominik Siadak odeszli z Hypermedia Isobar i założyli własną firmę - butik strategiczno-kreatywny Asap&Asap.

Article

Asap&Asap wspiera agencje reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne oraz agencje PR przy przetargach oraz obsłudze stałych klientów. Firma specjalizuje się w integracji kanałów komunikacji i przenikaniu działań online i offline, zarówno na poziomie strategii, jak i egzekucji kreatywnych. Celem Asap&Asap jest rozwijanie modelu pracy nazywanej "Kreategią".

Jacek Redźko będzie odpowiadał za kreację, a Siadak - za aspekty strategiczne działań Asap&Asap. Partnerzy poznali się w 2010 roku w agencji Publicis Modem, którą Redźko zarządzał, a Siadak pełnił obowiązki social media managera.

W Hypermedia Isobar Redźko był - jako group account manager - odpowiedzialny za projekty strategiczne i kreatywne dla P&G. Wcześniej m.in. szefował działom kreacji interaktywnej w McCann, Ogilvy i Publicis. Od kilku lat jest również wykładowcą na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim. Siadak, jako strategy planner, tworzył w Hypermedia Isobar strategie dla klientów takich jak P&G, Biedronka, Zott i MasterCard.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jacek Redźko i Dominik Siadak: z Hypermedia Isobar do Asap&Asap

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl