Jak Bartłomiej Topa „z autyzmem wprowadził w błąd” (wideo case study)

Zapraszamy do obejrzenia prezentacji kampanii społecznej „Autyzm wprowadza w błąd”. Akcję, w której wziął udział aktor Bartłomiej Topa, na zlecenie Fundacji Synapsis zrealizowała agencja PZL.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W kampanii „Autyzm wprowadza w błąd” Bartłomiej Topa wcielił się w rolę osoby z autyzmem. Dziwnie zachowujący się aktor wystąpił w jednym z programów telewizji śniadaniowej oraz w codziennych sytuacjach: w metrze i sklepie. Pokazujące to nagrania szybko rozprzestrzeniły się w internecie, a media, m.in. portale plotkarskie, spekulowały o przyczynach takiego zachowania Topy. Dopiero po kilku dniach ujawniono, że cała akcja to mistyfikacja, której celem jest zwrócenie uwagi na problemy osób cierpiących na autyzm.

Kampanię na zlecenie Fundacji Synapsis przygotowała i przeprowadziła agencja PZL we współpracy z domami produkcyjnymi Papaya Films i Chimney Pot oraz domem mediowym Maxus. Akcja otrzymała Grand Prix oraz dwie złote nagrody w konkursie KTR (zobacz szczegóły). >>> Mumio, Natanek, autyzm, Kondrat, Facebook - złote reklamy z KTR 2012 (wideo)

Twórcy kampanii: copywriter: Weronika Majchrzak, Tomek Goldbaum-Wlaziński Fundacja Synapsis: Łukasz Kościuczuk, Olga Świeża, Joanna Grochowska reżyser: Tomek Goldbaum- Wlaziński aktor: Bartłomiej Topa operator: Jakub Giza

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]