Rok szkolny oficjalnie rozpoczyna się w poniedziałek 4 września. Dla milionów polskich dzieci i młodzieży to powrót do szkolnych ławek i poznawania kanonu lektur. Platforma Storytel postanowiła wykorzystać ten dzień do działań real-time marketingowych.
Na Facebooku i Instagramie marki Storytel pojawiła się seria zdjęć wygenerowana przez sztuczną inteligencję. Pokazują one, jak dziś mogliby wyglądać autorzy najbardziej znanych polskich dzieł z kanonu lektur szkolnych. Autor "Pana Tadeusza" i "Dziadów" nosi koszulę i rozwiane włosy, twórca "Lalki" to nobliwy pan w marynarce, a pisarka od "Naszej szkapy" i "Roty" chodzi na demonstracje. Z kolei autor "Promethidiou" jest hipsterem w golfie, a "Balladyny" chodzi w skórzanej kurtce.
Tak wyobraża sobie AI Adama Mickiewicza, Bolesława Prusa, Marię Konopnicką, Cypriana Kamila Norwida i Juliusza Słowackiego.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/agencja-dziadek-do-orzechow-storytel-effie-europe-awards-nagrody ##
"Tym optymistycznym akcentem wchodzimy w nowy rok szkolny i przypominamy, że w naszej aplikacji znajdziecie wiele lektur, w tym oczywiście wspomnianych w poście twórców!" - reklamuje się Storytel.
Storytel to cyfrowa usługa abonamentowa, umożliwiająca streaming audiobooków na telefonach i tabletach. Działa w 20 krajach na świecie. Ma siedzibę w Sztokholmie.










