SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jakub Wilczak: ze Ströer Digital Media do Edipresse Polska

Z początkiem września Jakub Wilczak objął funkcję dyrektora ds. programmatic & data w Edipresse Polska. Wcześniej pracował m.in. w Ströer Digital Media, Ad!Vice i Ad.necie.

Jakub WilczakJakub Wilczak

Jakub Wilczak odpowiada w Edipresse Polska za opracowanie strategii rozwoju oferty programmatic i data oraz jej późniejszą realizację. Kierowany przez niego zespół podlega Michałowi Otockiemu, dyrektorowi sprzedaży internetowej w firmie.

- Dołączenie Jakuba Wilczaka do naszego zespołu sprzedaży to kolejny krok w budowaniu nowej oferty handlowej Edipresse Digital, tym razem w kluczowym obszarze programmatic i data. Jakub będzie odpowiadał za ofertę i sprzedaż w modelu programatycznym serwisów Polki.pl, Wizaz.pl, Mamotoja.pl, Party.pl i Viva.pl, czyli liderów w swoich kategoriach tematycznych - opisuje Maciej Klepacki, dyrektor operacyjny w pionie internetowym Edipresse Polska.

Według badania Gemius/PBI w lipcu br. serwisy internetowe firmy zanotowały 8,69 mln realnych użytkowników i 108,55 mln odsłon.

Poprzednio przez 2,5 roku Jakub Wilczak pracował w sieci reklamy internetowej Ströer Digital Media. Pełnił tam funkcję szefa produktu i technologii.

Wcześniej był związany z sieciami Ad!Vice (jako dyrektor operacyjny) i Ad.net (m.in. jako kierownik działu sprzedaży). Ogółem w branży reklamy internetowej pracuje od ponad 10 lat.

Dołącz do dyskusji: Jakub Wilczak: ze Ströer Digital Media do Edipresse Polska

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Buba:)
Gratulacje Kuba!
odpowiedź
User
jak nic
To teraz Stroer powinien nazywać się Stroer Media, bez Digital :))
odpowiedź
User
Looser
@jak nic. W punkt!
odpowiedź