SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Janusz Chabior i Jan Frycz w kampanii OLX.pl przestrzegają przed internetowymi oszustami (wideo)

W nowej kampanii edukacyjnej serwisu ogłoszeniowego OLX.pl przestrzegającej przed oszustwami w internecie występują aktorzy Janusz Chabior i Jan Frycz. Akcję przygotowały firmy marketingowe 180heartbeats + Jung v Matt i F25.

W spocie z kampanii Janusz Chabior opowiada o przypadku kardiochirurga (gra go Jan Frycz), który chociaż jest wysokiej klasy specjalistą, daje się nabrać na internetowe oszustwo z płatnością za przesyłkę.

- Z tej perspektywy, nawet najmądrzejsza osoba może dać się oszukać internetowym naciągaczom. - Ze statystyk i naszych obserwacji wynika, że kradzieży pieniędzy czy danych może doświadczyć każdy. Niezależnie od płci, wieku, wykształcenia. Ważniejsze, by się przed tym ustrzec. Wierzymy, że pokazanie takich sytuacji, z wyrazistą grą i humorem Janusza Chabiora i Jana Frycza, zadziała jak lustro. Przejrzymy się w nim, ale wyciągniemy naukę, która ustrzeże nas przed niemiłymi konsekwencjami internetowych kradzieży - komentuje Marcin Sienkowski, szef marketingu OLX.

W kampanii opisywane są najczęstsze oszustwa w internecie, takie jak płatność z góry za nieistniejący przedmiot czy za przesyłkę, kradzież danych, wyciąganie zaliczek przy wynajmie mieszkania.

 

W połowie ub.r. ruszyła akcja OLX.pl pod hasłem „A co gdyby?” z udziałem Janusza Chabiora przeciw negatywnym zachowaniom internautów.

Z kolei w drugiej połowie stycznia br. OLX przygotował wspólnie z T-Raperzy znad Wisły teledysk „Antysmog Song” zachęcający do walki ze smogiem.

Nową kampanię przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt, a spoty wyprodukował dom produkcyjny F25.

Dołącz do dyskusji: Janusz Chabior i Jan Frycz w kampanii OLX.pl przestrzegają przed internetowymi oszustami (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jack
A wystarczyłby system oceniania sprzedających... Za trudne dla olx.
odpowiedź
User
alle
zrobić raz coś dobrego jest łatwiejsze, niż utrzymać formę. brawo olx!
odpowiedź
User
Romain
Usnąłem w 15 sekundzie...
odpowiedź