SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Jest Crunchips jest impreza'

Od 11 czerwca w stacjach telewizyjnych w ramach kampanii 'Jest Crunchips jest impreza' emitowany jest najnowszy 15-sekundowy spot promujący chipsy Crunchips o smaku świeżej cebulki.

Filmy wyemituje: Polsat, TVN, TVN7, TV4, Viva, MTV i VH1.

Kampania „Jest Crunchips jest impreza”, podobnie jak zeszłoroczne „Emotikony”, podkreśla imprezowy wizerunek marki Crunchips. W filmach wykorzystano prosty zabieg formalny pojawiania się i znikania paczki Crunchipsów w różnych sytuacjach. Przekaz: „jest Crunchips, jest impreza”, będący od zeszłego roku także claimem marki, wywołuje bardzo ciekawe efekty i na pewno rozbawi każdego.

Spoty do kampanii przygotowała agencja reklamowa Just. To kontynuacja rozpoczętej w zeszłym roku współpracy marketera z agencją.

Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

Dołącz do dyskusji: 'Jest Crunchips jest impreza'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl