Jet Line uruchomiło agencję Synchro.Lab, na czele Radosław Miklaszewski

Firma reklamy outdoorowej Jet Line uruchomiła agencję marketingu cyfrowego Synchro.Lab. Jej szefem został Radosław Miklaszewski, a szefem produkcji - Andrzej Maszewski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Synchro.Lab oferuje m.in. tworzenie sklepów mobilnych z bezpłatnym dostępem do internetu, aranżacje przestrzeni wewnętrznej czy interaktywne ogrodzenia inwestycji deweloperskich. Wkrótce w ofercie agencji pojawią się m.in. rozwiązania wykorzystujące wirtualną rzeczywistość, holografię i beacony.

Agencja ma własne zaplecze wykonawcze i zespół zarządzający projektami. Szefem jest Radosław Miklaszewski, który jesienią ub.r. po czterech latach pracy w Grupie Walk przeszedł do firmy consultingowej Human To Business. Wcześniej pracował m.in. w agencji reklamowej TBWA i w domu mediowym OMD.

Z kolei funkcję szefem produkcji w Synchro.Lab objął Andrzej Maszewski, który specjalizuje się w projektowaniu i realizacji m.in. interaktywnych i mobilnych form ekspozycji reklamowej. Maszewski jest od kilkunastu lat związany z Jet Line, pełnił różne funkcje menedżerskie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"