Josh Hartnett twarzą nowego zapachu Armaniego

Emporio Armani wspiera premierę swojego nowego zapachu Diamonds forMen kampanią reklamową z udziałem amerykańskiego aktora JoshaHartnetta.

km
km
Udostępnij artykuł:

Hartnett znany jest z rół w takich filmach jak "Pearl Harbor","Helikopter w ogniu", "Czarna Dalia", "Sin City" i "Oni" -informuje serwis Brand Republic.

30-letni aktor wystąpi zarówno w telewizyjnych jak i prasowychreklamach nowego zapachuArmaniego, który do sklepów trafi we wrześniu. Kampania uwzględniam.in. zdjęcia wyglądające jakby Hartnett był fotografowany przezpaparazzich.

Według medialnych doniesień Giorgio Armani szukał kogoś ktoodzwierciedlałby "śmiały urok seksapilu" dający wyraz nowemuzapachowi. Wybór Hartnetta sprawił, że jest on pierwszą męskągwiazdą reprezentującą linię Giorgio Armani Beauty.

We wcześniejszej kampanii wspierającej kobiecą wersję zapachu(Emporio Armani Diamonds) występowała gwiazda muzyki pop BeyonceKnowles, która w spocie telewizyjnym śpiewała piosenkę pt."Diamonds are a Girl's Best Friend".

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"