Jubileuszowa “Claudia” z kuponami rabatowymi

W poniedziałek 20 stycznia br. ukazało się lutowe i zarazem 250. wydanie “Claudii” (G+J Polska). Do numeru dołączono kupony rabatowe, a w części nakładu znalazła się płyta DVD z filmem “Sierpniowe niebo. 63 dni chwały”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Dołączone do numeru kupony pozwalają na uzyskanie rabatów w sklepach sieci Alma, Top Secret, Yves Rocher, Douglas i by Dziubeka.

Wydanie ukazało się w normalnej cenie 2,99 zł. Jest też mutacja z płytą DVD z premierowym filmem “Sierpniowe niebo. 63 dni chwały” w cenie 29,99 zł.

Lutowa “Claudia” reklamowana jest w telewizji (TVN, Polsat, TVP1, TVP2, kanały tematyczne Polsatu, TVN i TVP, TV Puls, Puls 2, Comedy Central, VH1, TV4, TV6, E! Entertainment), radiu (Radio ZET, Chilli ZET, Radio Plus, Radio ZET Gold i Eska), prasie (“Gala”, “Claudia”, “Glamour”, “Focus Historia”, “Dobre Rady”, “Moje Gotowanie”, “Elle”), internecie (Kobieta.pl, Gala.pl, Stylio.pl), na ekranach w kinach, autobusach i dworcach, a także w punktach sprzedaży.

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem “Claudii” w październiku 2013 r. wyniosła 228 557 egz. (zobacz dane wszystkich miesięczników poradnikowych).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"