SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Jurajska - jak dobrze że jest'

Pod takim hasłem rozpoczęła sie nowa, ogólnopolska kampania reklamowa naturalnej wody mineralnej Jurajska.

Celem reklamy jest pokazanie naturalnej wody mineralnej Jurajska jako produktu zaspakajającego pragnienia wszystkich konsumentów bez względu na to kimkolwiek są, gdziekolwiek są i cokolwiek robią.
Aby jak najlepiej oddać ten sugestywny przekaz, do realizacji filmu reklamowego zaangażowano nie speców od reklamy, ale utalentowanych twórców, mających doświadczenie w produkcjach artystycznych.

Reżyserem filmu jest reżyserka i poetka Jolanta Trela – Ptaszyńska, laureatka wielu naród w tym „Paszportu Polityki” za widowisko telewizyjne „De Aegypto”. Za zdjęcia do reklamy odpowiadał Adam Skora.

30 sekundowa wersja filmu reklamowego jest emitowana od 16.04.07 do 30.04.07 w stacjach TVP1 i TVP2 w najlepszych czasach antenowych. 20 sekundowa wersja, emitowana w maju, dostępna będzie oprócz telewizji publicznej również w National Geografic, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Civilisation i Animal Planet.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Jurajska - jak dobrze że jest'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl