SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Justtag przejmuje Audience Solutions

Justtag Group, spółka technologiczna należącej do kontrolowanej przez Łukasza Wejcherta Grupy Dirlango, przejęła Audience Solutions (d. Netsprint Audience), agencję targetowania marketingowego w internecie. Wartości transakcji nie ujawniono.

Tomasz ChłodeckiTomasz Chłodecki

Justtag Group przejęła zespół i klientów Audience Solutions. Dzięki transakcji (największej w historii firmy) spółka zyskała kompetencje oraz technologie potrzebne markom e-commerce przy kampaniach w internecie. Już wcześniej Justtag specjalizowała się w realizacji kampanii reklamowych i analityce danych pomagających przyciągać klientów do sklepów stacjonarnych.

- Od teraz marketerzy współpracujący z Justtag mogą nie tylko budować internetowe kampanie marketingowe w oparciu o zachowania klientów w offline i mierzyć ich wpływ na sprzedaż w sklepach stacjonarnych, ale także wykorzystywać unikalne segmenty online i wykorzystywać je do efektywniejszych kampanii dla e-handlu – podkreśla Tomasz Chłodecki, prezes spółki.

-  Obecna sytuacja rynkowa jeszcze bardziej pokazuje, jak istotne są jakościowe dane w działaniach marketingowych czy podejmowaniu strategicznych decyzji. Dziś każdy pragnie lepiej zrozumieć swojego konsumenta, niezależnie czy odwiedza on stronę www, czy sklep stacjonarny, a także do niego dotrzeć i zmierzyć zwrot z inwestycji. Nowy sojusz Justtag i Audience Solutions umożliwia to i oznacza kompleksowe rozwiązania dla marek online jak i offline – podkreśla Łukasz Wejchert, jeden z właścicieli Grupy Dirlango. 

Justtag z KoalaMetrics i JustWIFI

Do Justtag należą usługi JustWIFI i KoalaMetrics. Ta pierwsza to system emisji reklam użytkownikom darmowych sieci wi-fi działający m.in. na największych lotniskach w Polsce, w pociągach Grupy PKP i placówkach Poczty Polskiej. Natomiast KoalaMetrics (przejęte przez firmę w połowie 2017 roku) oferuje w modelu software as a service narzędzie do pomiaru efektów kampanii internetowych także poza siecią.

Na początku br. część udziałów Justtag przejął Deutsche Telekom (właściciela m.in. sieci T-Mobile) poprzez swój inkubator technologiczny hubraum. Zapowiedziano, że środki od nowego inwestora przyspieszą ekspansję zagraniczną firmy.

Według danych z KRS w 2018 roku firma zanotowała 3,31 mln zł przychodów i 631,3 tys. zł straty netto, wobec 2,92 mln zł przychodów i 13,7 tys. zł straty rok wcześniej.

Justtag należy do grupy kapitałowej Dirlango kontrolowanej przez Łukasza Wejcherta, w przeszłości m.in. prezesa Onetu i udziałowca Grupy ITI. Do Dirlango należą też Grupa Netsprint i iTaxi oraz kupiony wiosną ub.r. pakiet akcji platformy zakupowej Wish.

Dołącz do dyskusji: Justtag przejmuje Audience Solutions

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Michał
ja bym to czytał tak : wyjęliśmy z grupy koszty audience żeby poprawić wynik i jakkolwiek sprzedać grupę, co właśnie robimy
odpowiedź
User
Zbyszek
ja bym to czytał tak : wyjęliśmy z grupy koszty audience żeby poprawić wynik i jakkolwiek sprzedać grupę, co właśnie robimy

i bardzo dobrze to odczytujesz :)
odpowiedź