Grześkowiak jako regional Spotify programmatic lead będzie odpowiadać za 17 rynków, w tym m. in. Polskę, kraje bałtyckie, Czechy, Słowację, Węgry i kraje bałkańskie. Podlegać będzie Annie Górce, która pełni funkcję Spotify partner director, odpowiadając za 38 rynków na świecie.
W zakres jego obowiązków i kompetencji wejdą m.in. budowanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi – zarówno agencyjnymi, jak i bezpośrednimi, zwiększanie przychodów w obszarze reklam programmatic na platformie Spotify, działania konsultacyjne i edukacyjne, jak również koordynacja działań regionalnych dla kluczowych międzynarodowych klientów Httpool.
Kamil Grześkowiak ma 15-letnie doświadczenie w branży. Do Httpool Polska przechodzi bezpośrednio z agencji Sales & More, gdzie przez ostatnie 5 lat pracował jako programmatic media manager.

Wcześniej pracował m.in. w firmie Amnet, początkowo na stanowisku new business specialist, następnie account executive, a finalnie jako senior programmatic specialist.
Kamil Grześkowiak jest absolwentem Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie (Wydział Zarządzania, kierunek Zarządzanie Zasobami Ludzkimi).
Kamilu powodzenia i pamiętaj: Take The Lead!