Kamil Grześkowiak jako regional Spotify programmatic lead w Httpool

Do Httpool Polska (partner reklamowy m.in. Facebooka, Snapchata, Instagrama) dołączył Kamil Grześkowiak, wcześniej związany z agencją Sales & More. Jako regional Spotify programmatic lead odpowiedzialny za 17 rynków europejskich wzmocni zespół dedykowany platformie Spotify.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
1 komentarz
Kamil Grześkowiak jako regional Spotify programmatic lead w Httpool
Kamil Grześkowiak

Grześkowiak jako regional Spotify programmatic lead będzie odpowiadać za 17 rynków, w tym m. in. Polskę, kraje bałtyckie, Czechy, Słowację, Węgry i kraje bałkańskie. Podlegać będzie Annie Górce, która pełni funkcję Spotify partner director, odpowiadając za 38 rynków na świecie.

W zakres jego obowiązków i kompetencji wejdą m.in. budowanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi – zarówno agencyjnymi, jak i bezpośrednimi, zwiększanie przychodów w obszarze reklam programmatic na platformie Spotify, działania konsultacyjne i edukacyjne, jak również koordynacja działań regionalnych dla kluczowych międzynarodowych klientów Httpool.

Kamil Grześkowiak ma 15-letnie doświadczenie w branży. Do Httpool Polska przechodzi bezpośrednio z agencji Sales & More, gdzie przez ostatnie 5 lat pracował jako programmatic media manager.

Wcześniej pracował m.in. w firmie Amnet, początkowo na stanowisku new business specialist, następnie account executive, a finalnie jako senior programmatic specialist.

Kamil Grześkowiak jest absolwentem Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie (Wydział Zarządzania, kierunek Zarządzanie Zasobami Ludzkimi).

Komentarze (1)
aR
4 lata temu

Kamilu powodzenia i pamiętaj: Take The Lead!

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"