Rządowa kampania tarcz antyinflacyjnych "Chronimy rodziny, obniżamy podatki" kosztowała ponad 7 mln złotych

Rządowa kampania temat Rządowej Tarczy Antyinflacyjnej "Chronimy rodziny, obniżamy podatki" kosztowała podatników 7,1 mln zł. Emisja reklamy w serwisie Interia.pl to koszt 51,5 tys. zł - wynika z informacji udzielonych w odpowiedzi na poselską interpelację.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

"Kampania społeczna pokaże, jak wprowadzone obniżki podatków oraz dodatek osłonowy wpłyną pozytywnie na sytuację finansową Polaków" - podkreślono w komunikacie.

Spoty radiowe i telewizyjne były emitowane od 21 grudnia 2021 r. do 31 stycznia 2022 r. W tym samym czasie w outdorze kampania objęła 650 tablic reklamowych w całej Polsce.

Kampania o Tarczy Antyinflacyjnej za 7 mln zł

Koszty kampanii "Chronimy rodziny, obniżamy podatki" poznajemy dzięki Interpelacji, którą do KPRM złożyli posłowie i Konrad Frysztak, Michał Krawczyk, Aleksander Miszalski i posłanki Aleksandra Gajewska oraz Magdalena Łośko. Odpowiedzi udzielił im Jarosław Wenderlich - podsekretarz stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Nie ujawniono przy tym, jak koszty rozłożyły się na poszczególne stacje radiowe, telewizyjne i media internetowe. Budżet kampanii objął okres od 9 grudnia 2021 roku do 8 lutego br.

Z odpowiedzi przekazanych w interpelacji wynika, że działania realizowane w ramach kampanii kosztowały ok. 7,1 mln złotych. Na emisję spotów radiowych i telewizyjnych wydano 5 296 268,23 zł. KPRM poinformował, że kampania telewizyjna dotarła do 24 mln widzów, (1099 emisji), w radiu do 36,4 mln słuchaczy dzięki 12 232 emisjom. Produkcja spotów kosztowała 349 850,60 zł. Ich wykonawcą była firma Aplan Media.

Za 97 publikacji w prasie zapłacono 338 820,72 zł. 663 tablice informacyjne na outdoorze kosztowały 1 069 453,00 zł. Kampania outdoorowa dotarła do 13,5 mln odbiorców.

Banner w serwisie Interia.pl kosztował 51 330,50 zł za 19,37 mln emisji.

- Wszystkie zamówienia realizowane były zgodnie z procedurami obowiązującymi w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - poinformował Jarosław Wenderlich.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka

Przejęcie w reklamie zewnętrznej domknięte. Digital Network zapłaciła z kredytu

Przejęcie w reklamie zewnętrznej domknięte. Digital Network zapłaciła z kredytu

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Kosmiczny sylwester TVP2. Tak wygląda spot promocyjny

Kosmiczny sylwester TVP2. Tak wygląda spot promocyjny