SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania kinowa Sephory

Sieć perfumerii Sephora Polska Sp. z o.o. dopełnia kampanię wizerunkową korzystając z nowego medium.

Jej hasło to: "Sephora - Codziennie piękniej. Luksusowe marki. Wyjątkowe kosmetyki. Profesjonalne porady i usługi."

Od połowy maja w sieci Ciemna City rozpoczęła się kampania kinowa Sephory, oparta o 45” spoty i ekspozycję roll-up’ów w holach kinowych.

Specjalny blok reklamowy przewidziano przed emisja filmu „Kod da Vinci”.

Polską adaptację reklamy przygotowała agencja reklamowa Star One, będąca w jednej grupie z domem mediowym Star Media, który zaplanował kampanię i zakupił czasy reklamowe.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania kinowa Sephory

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl